dilluns, 3 d’octubre del 2011

Promoció en supermercat

Promoción en supermercado si haces checkin en Facebook

16 comentaris:

  1. Lidia R.
    Moure un producte pel facebook es bona idea degut a que avui en dia hi ha cada cop més adeptes en aquesta xarxa social.
    Es una cosa per fer-se conèixer amb rapidessa i podria aumentar vendes si funciona.

    ResponElimina
  2. Penso que hi ha un conveni entre facebook i el supermercat per tal de que la red social s'extengui encara més del que ja ho està, intentant arribar a un públic que encara avui dia no està introduït en aquesta aplicació de la xarxa.

    Volen aconseguir que els no-usuaris de facebook tinguin la sensació que si no en formes part, t'estàs perdent oportunitats molt bones beneficioses pel teu dia a dia, i així, en un moment o altre, i acabaran caient.

    Xavier F.

    ResponElimina
  3. Alba M
    Em sembla bé que aquest supermercat fagi servir el facebook per fer descomptes o promocions al seus productes amb un simple gest de clicar. Això vol dir que encara que sigui una forma tan fàcil de aconseguir-ho, dona el fet de que el consumidor s'entretingui tambè a llegir informació del supermercat i de tota la varietat que tingui. Uns dels punts bons es que es dona a conèixer ja que es una xarxa social mundial.

    ResponElimina
  4. Los supermercados ICA con estas medidas, intenta diferenciar su cadena de supermercados, captando una mayor cuota de mercado,aprovechando la importancia de Internet(Redes Sociales) en nuestros dias.
    Dichos descuentos que se nos ofrecen,llaman la atención del usuario y además le ofrece una rebaja en el precio de compra de diferentes productos.

    Amadeu O.R.

    ResponElimina
  5. Penso que aquesta manera de oferir descomptes atraves del Facebook està bé, però que només arribarà a un petit grup de clients, ja que moltes persones de mitjana edat o grans no fan servir Facebook ni sabem com funciona.
    D´altre banda crec que es fa més publicitat al Facebook que al supermercat.

    Ane.O.

    ResponElimina
  6. Lydia B. Es una ventaja para que el consumidor, consigue producto por menos dinero. Por otra parte la tienda se da a conocer, anotan los datos de futuros clientes para poderlos captar y augmentar sus ventas.

    ResponElimina
  7. És una idea molt innovadora hi ha la vegada molt original, ja que amb un simple gest, que és el de clicar et pugui sortir un producte a la meitat de preu o un tant per cent barat.
    Amb aquesta innovadora idea, el comerciant lo que fa és donar-se a conèixar de cara a tots els usuaris que perdin el temps o s'entretinguin miran els seus productes.
    Una molt bona idea de tirar el negoci endavant en moments de crisis.

    Maikel C.

    ResponElimina
  8. Per a la cadena ICA es una gran vía daccès per a promocionar-se, a través de la xarxa.
    Pero de certa manera ja esta obligant als consumidors a registrarse a la xarxa social si no disposa de un comte d'usuari(benefici per a FB ja que creix el numero d'usuaris), i estar constantment conectat a la xarxa per aconseguir descomptes o promocions.


    Gisela T.

    ResponElimina
  9. Pienso que el supermercado, a través de facebook a propuesto comercializar sus productos, donde aquella persona al estar registrado tiene la ventaja de disfrutar de promociones y ofertas.
    El supermencado gana en publicidad gracias a la red social y son posibles propuestas para una cierta clientela.
    LAURA A.

    ResponElimina
  10. Natalia S.
    Penso que es una idea positiva per la empresa, ja que no es basa solament en tenir la seva propia pagina web, sino que també exposa el seus productes a traves de facebook i això pot ayudar a que augnmenti el nombre de clients, tens la facilitat que no has de conectarte a la pagina web per veure els productes o pots fer a tràves el facebook. Es una bona idea de publicitat, no penso que pugui a portar res negatiu a la empresa.

    ResponElimina
  11. Está bien visto, a estas alturas cualquier persona habituada a uso de la red tiene facebook o podria accdeder a el facilmente, el supermercado promociona un producto "exclusivo" para los clientes que navegan en facebook con la oportunidad de obtener un descuento que a la vez te incita a mirar proximamente nuevas ofertas.

    Eric.

    ResponElimina
  12. En referente a este artículo , es que lo que facebook quiere hacer es ganarse más clientes a través de la red, ya que un supermercado en estocolmo ha puesto en marcha esta iniciativa que consiste en comprar productos a unos precios más económicos.


    Raquel F.

    ResponElimina
  13. En referente a este artículo , es que lo que facebook quiere hacer es ganarse mas clientes a través de la red, ya que un supermercado en estocolmo ha puesto en marcha una iniciativa que consiste en comprar los productos que necesites a unos precios más económicos.


    Raquel F.

    ResponElimina
  14. Me parece bien que Facebook de a conocer por su página unos productos de un supermercado de Estocolmo, a través de ella te hacen determinados descuentos si estás registrada en ella.




    Hajar K.

    ResponElimina
  15. Rubén B.

    Tot i ser una idea innovadora te dos punts de vista. El consumidor modern adaptat a les noves tecnologies es pot veure beneficiat per als descomptes que ofereix l'empresa. Això pot causar un aument de la demanda de productes i augmentar el nombre de consumidor. Per altre banda el consumidor clàssic es veu obligat a dependre de dos factors: tindre un ordinador i internet. Si una persona no disposa d'aquestes eines no es pot aprofitar de les ofertes, per tant pot perdre un gran nombre de de gent.
    En definitiva, una aposta arriesgada però adequada al món actual que vivim.

    ResponElimina